2017-2019 METŲ KVALIFIKACIJOS TOBULINIMO PRIORITETAI |
2017 m. rugpjūčio 28 d., pirmadienis |
Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministrė Jurgita Petrauskienė 2017 m. rugpjūčio 25 d. įsakymu Nr. V-647 patvirtino VASTYBINIŲ IR SAVIVALDYBIŲ MOKYKLŲ VADOVŲ, JŲ PAVADUOTOJŲ UGDYMUI, UGDYMĄ ORGANIZUOJANČIŲ SKYRIŲ VEDĖJŲ, MOKYTOJŲ IR PAGALBOS MOKINIUI SPECIALISTŲ 2017-2019 METŲ KVALIFIKACIJOS TOBULINIMO PRIORITETUS.
1. Prioritetas: Individuali mokinio pažanga: pažinimas, stebėjimas, vertinimas, skatinimas. Prioriteto kryptys: 1.1. Mokinio skirtybių suvokimas, atpažinimas ir panaudojimas siekiant jo pažangos. 1.2. Mokinio refleksija, pažangos ir lūkesčių įsivertinimas. 1.3. Socialinių ir emocinių kompetencijų ugdymas. 2. Prioritetas: Įrodymais grįstas mokymas. Prioriteto kryptys: 2.1. Tarptautinių tyrimų, mokyklos išorės vertinimo ir kitų vertinimų rekomendacijų ir informacijos panaudojimas proceso kokybei gerinti. 2.2. Vertinimas ir įsivertinimas mokyklos veiklos kokybei. 2.3. Pedagoginio personalo veiksmingumo didinimo priemonės. 3. Prioritetas: Pedagoginių darbuotojų bendrųjų ir dalykinių kompetencijų tobulinimas. Prioriteto kryptys: 3.1. Profesinis pedagogų skaitmeninis raštingumas. 3.2. Bendravimo ir bendradarbiavimo kompetencijos. 3.3. Dalykinės kompetencijos, susijusios su ugdymo turinio kaita. |