Pažymos už dalyvavimą paskaitose:
Afrikos būgnų pamoka Jūsų mokykloje Ar lietuvių kalba - tik taisyklių rinkinys? Edukacinės priemonės vaikų sveikatinimui Integruotos pamokos lauko erdvėse Jei gabus vaikas nenori mokytis, kaip motyvuoti? Kaip auklėti vaikus, kad jie norėtų mokytis? Mokymosi priemonių evoliucija: virtualios aplinkos „Eduka“ galimybės Pedagogų mokymosi motyvacijos svarba Projektas „Baimės laboratorija“ Šiuolaikinis mokytojas - tai mokytojas, šokantis Tango Sužaidybintos istorinės kovos kaip komandos formavimo priemonė mokiniams Tarmė ir tarmiškumas: tapatybės paieškos šiandien
Apie mikroskopiją ir jos galimybes mokykloje
Gamtos mokykla: erdve augti ir tobuleti
How to move your class? Games for learning English
Ką žinome apie bičių produktų naudą vaiko (žmogaus) organizmui?
Trys paprasti, aiškūs, sistemingi užsienio kalbos mokymo metodai pamokoje, kurie tikrai veikia
Ugdymo proceso ateitis - meditacija kaip atskiras dalykas ir pamoka
Virtualios mokymosi aplinkos „Moodle“ naudojimas pradinio ugdymo(si) procese Visada nepakankamas. Pažeidžiamumo galia
Ugdymo proceso ateitis – meditacija kaip atskiras dalykas ir pamoka Dailės, kaip terapijos, taikymo praktika Ugdymo proceso ateitis – meditacija kaip atskiras dalykas ir pamoka Dailės, kaip terapijos, taikymo praktika Mokinių saugumo gatvėje stiprinimo projekto „Kelias į mokyklą – ne lenktynių trasa“ pristatymas Efektyvaus mokymo metodai VIMS mokykloje Edukacinė kūrybinė programa „Sūrios pamokos“ nuo 13.30 val. Edukacinė kūrybinė programa „Sūrios pamokos“ nuo 11.00 val. Edukacinė kūrybinė programa „Sūrios pamokos“ nuo 12.15 val.
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Daugiau įrašų...
|
|||||||||||||||||||||||||||||
<< Pradžia < Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Sekantis > ir >> |
|||||||||||||||||||||||||||||
Puslapis 7 iš 16 |